fbpx

Nüüd saad sisse logida ka Facebooki, Google ja VKontakte kontodega!
Oksjonid, mis ei kuulu erikategooriatesse, on ilma alustustasuta!
Hetkel on 65 käimasolevat oksjonit, rendioksjoneid hetkel ei ole. Head pakkumist!

Kasutusjuhend

Kasutajaks registreerumine

Sisselogimine

Väljalogimine

Kasutajakonto sidumine sotsiaalmeedia kontodega (Facebook/Vkontakte/Google)

Kasutajaprofiili andmete muutmine

Uue kuulutuse lisamine

Rendikuulutused ehk rendioksjonid

Fikseeritud hinnaga ja/või tingimisvõimalusega oksjonid

Fikseeritud hinnaga ja/või tingimisvõimalusega oksjoni seadistamine

Oksjonid, mille võitja valitakse käsitsi (s.h pakkumiste kinnitamine)

Oksjoni vaikimisi seadete muutmine

Pakkumiste tegemine

Kasutajatevahelised suhtlusvõimalused

Sein

Võidetud oksjonid, kasutajatevaheline arveldus ja transpordivõimalused

Portaalisisene arveldus ning tasulised teenused

Sissemakse virtuaalkontole

Väljamakse virtuaalkontolt pangakontole

Arved tasuliste teenuste kasutamise eest

Reitingud ja tagasiside

Pretensioonid ja pretensioonide lahendamine

Kasutajaks registreerumine

  • Klikka peamenüüst "Logi Sisse/Registreeri" menüülingile
  • Seejärel vajuta sisselogimisvälja juures linki Registreeri uus kasutaja.
  • Täida registreerumisvorm oma õigete andmetega ning kinnita nõustumine kasutustingimuste ning isikuandmete töötlemisega.
  • Lõpuks vajuta nupule Registreeri uus kasutaja.
  • Seejärel saadame sinu e-posti aadressile kinnituskirja.
  • Konto lõplikuks kinnitamiseks tuleb vajutada kinnituskirja sees olevat linki - see muudab konto aktiivseks.
  • Kui sa mingil põhjusel kinnituskirja ei saanud, palun võta meie klienditoega ühendust.

Sisselogimine

  • Klikka peamenüüst "Logi Sisse/Registreeri" menüülingile.
  • Sisesta registreerimisel valitud kasutajatunnus või e-posti aadress ning parool.
  • Seejärel vajuta nupule "Logi Sisse".
  • Kui kasutajatunnus ja parool on õiged, peaks sisselogimine õnnestuma.
  • Sisseloginud kasutaja näeb peamenüüs ka sisu, mis on mõeldud vaid registreerunud kasutajatele.
  • Sisse logimisel ilmub veebilehe paremasse ülaserva ka sisseloginud kasutaja nimi.

Väljalogimine

  • Liigu peamenüüs "Minu konto" menüülingile ning vajuta seejärel "Logi välja".

Kasutajakonto sidumine sotsiaalmeedia kontodega (Facebook/VKontakte/Google)

Kui sul ei ole veel meie portaalis kontot

  • Vajuta menüülingil "Logi sisse/Registreeri".
  • Avanevas aknas klikka vastava teenusepakkuja logo peal (Facebook/Google/VK).
  • Kui oled samal ajal juba vastavasse teenusesse sisse logitud, siis kasutatakse konto liitmiseks aktiivse kasutaja andmeid.
  • Kui sa ei ole vastavasse teenusesse sisse logitud, pead kõigepealt sinna sisse logima.
  • Sõltuvalt sinu sotsiaalmeedia konto seadistustest on võimalik, et pead ka loa andma oma konto kasutamiseks meie portaali sisse logimiseks.
  • Järgnevalt suunatakse sind tagasi meie portaali kontot looma.
  • Konto loomiseks tuleb sisestada oma nimi, vabalt valitud kasutajanimi ning e-posti aadress, seejärel vajutada OK.
  • NB! Kasutajanime saab iga kasutaja valida omale ühe korra ning seda ei saa hiljem muuta.
  • Vastav sotsiaalmeedia konto peaks nüüd olema edukalt sinu kasutajaga liidetud.
  • NB! Tehingute tegemiseks meie portaalis pead sisestama kasutajaprofiili ka oma täpsemad isikuandmed - see on vajalik eelkõige kasutajate endi turvalisuse tagamiseks meie portaalis - andmete lisamiseks/muutmiseks kliki menüülingil "Minu konto" -> "Muuda profiili".
  • Kui profiil täidetud, vajuta nupule Uuenda ning oledki registreerunud meie kasutajaks ning saad kasutada edaspidi sisselogimiseks valitud sotsiaalmeedia kontot.

Kui sul on juba meie portaalis konto

Kui sul juba on meie portaalis kasutajakonto, saad selle külge siduda ka sotsiaalmeedia kontod:

  • Logi sisse meie portaali ning klikka menüülingil "Minu konto".
  • Avaneb kasutajaprofiili vaade.
  • Kasutajaprofiili allservas on kontode liitmise sektsioon, ning sealt näed võimalikke teenusepakkujaid, mille kontosid on võimalik oma kasutajaga liita.
  • Samuti näed samast kohast, millised sotsiaalmeedia kontod juba sinu kasutajaga liidetud.
  • Kontode liitmiseks tuleb klikata vastava teenusepakkuja logo peal, mis järel suunatakse sind vastava teenusepakkuja leheküljele.
  • Sõltuvalt sinu sotsiaalmeedia konto seadistustest on võimalik, et pead ka loa andma oma konto kasutamiseks meie portaali sisse logimiseks.
  • Lõpuks suunatakse sind tagasi meie portaali, ning peale nupule "OK" vajutamist ongi kontod liidetud.
  • NB! Kui valitud sotsiaalmeedia konto kasutab sama e-posti aadressi, mis on juba registreeritud meie süsteemis, tuleb turvalisuse kaalutlustel sisestada järgnevalt ka oma kasutajanimi ja parool, mida kasutad meie portaali sisselogimiseks.
  • NB! Kasutajanime saab iga kasutaja valida omale ühe korra ning seda ei saa hiljem muuta, kui sul juba on meie portaali kasutajakonto, siis andmete kinnitamise vormi juures võib lihtsalt OK vajutada.
  • NB! Tehingute tegemiseks meie portaalis pead sisestama kasutajaprofiili ka oma täpsemad isikuandmed - see on vajalik eelkõige kasutajate endi turvalisuse tagamiseks meie portaalis - andmete lisamiseks/muutmiseks kliki menüülingil "Minu konto" -> "Muuda profiili".
  • Kui profiil täidetud, vajuta nupule Uuenda ning oledki registreerunud meie kasutajaks ning saad kasutada edaspidi sisselogimiseks valitud sotsiaalmeedia kontot.
  • Liidetud konto eemaldamiseks oma kasutajakonto küljest tuleb avada menüü "Minu konto" ning sektsioonist "Liidetud kontod", klikata vastava teenusepakkuja logo peal, misjärel seotakse vastav konto sinu kasutaja küljest lahti ning enam pole võimalik selle kasutajaga meie portaali sisse logida.

Kasutajaprofiili andmete muutmine

Kui soovid muuta andmeid oma kasutajaprofiilis:

  • Ava peamenüüst "Minu konto" -> "Muuda profiili".
  • Juriidilise isiku (ettevõtte) konto puhul ei ole võimalik kasutajal endal hilisemalt muuta firma nime ning registrikoodi. Kui selline muudatus siiski on vajalik, palun võta ühendust meie klienditoega.
  • Muuda soovitud andmed, ning vajuta nupule "Uuenda".

Uue kuulutuse lisamine

  • Liigu menüüsse "Oksjonid" ning vajuta menüülingile "Lisa uus oksjon".
  • Täida ära oksjoni lisamise vorm - NB! Kõik tärniga märgitud väljad on kohustuslikud. Ilma tärnita väljad võib soovi korral tühjaks jätta.

  • Kõigepealt tuleb valida sobiv Kategooria, sõltuvalt kuulutuse sisust ning valida ka Pealkiri.
  • Valikukast Aktiivne võimaldab määrata, kas oksjon läheb kohe aktiivseks või jääb ootele.
  • Vali sobiv Oksjoni tüüp:

Avalik - avalik oksjonikuulutus, nähtav kõigile

Privaatne - oksjonikuulutus, kus pakkujate nimed, küsimused ning pakkumised on teiste kasutajate eest varjatud.

Fix hind ja tingimisvõimalus - fikseeritud hinnaga kuulutus, tavapäraseid pakkumisi ei toimu

  • Klassikaline oksjon - Kui märgid selle valiku, võidab oksjoni parim pakkuja. Kui see valik jätta märkimata, saad oksjonivõitjat ise valida.
  • Osta Kohe/Rendi Kohe - Määra, kas sinu oksjonil on Osta Kohe/Rendi Kohe pakkumine võimalik.
  • Oksjoni algusaeg - Määra kuupäev ja kellaaeg millal oksjon käima läheb
  • Oksjoni lõpuaeg - Määra kuupäev ja kellaaeg millal oksjon lõppeb
  • Alghind - Määra see hind, millest oksjoni pakkumised algavad.
  • Näita parimat pakkumist avalikult - Määra, kas parim pakkumine on kõigile nähtav või mitte.
  • Näita pakkujate arvu avalikult - Määra, kas näidatakse kõigile kui palju on pakkumisi tehtud.
  • Piirhind - Määra see hind, millest allapoole jääva lõpphinna korral ei ole sa kohustatud oksjonikuulutuses märgitud eset või objekti müüma või rendile andma.
  • Näita piirhinda avalikult - Määra, kas piirhinna suurust näidatakse kõigile või mitte.
  • Osta Kohe/Rendi Kohe - Määra hind, mille pakkumisel oksjon lõppeb ning parim pakkuja saab toote kohe selle hinnaga ära osta või rendioksjoni puhul rendile võtta.
  • Kogus - Kui oksjoni tüübiks on määratud Fix hind & tingimisvõimalus, siis on võimalik siin määrata oksjonil olevate esemete kogus.
    NB! Rendioksjoni puhul kehtib kogus perioodile!
  • Hinnapakkumised lubatud - Kui oksjoni tüübiks on määratud Fix hind & tingimisvõimalus, siis on võimalik lubada kasutajatel saata hinnapakkumisi, ehk siis tingida hinda allapoole.
  • Minimaalne hinnapakkumine - Kui oksjoni tüübiks on määratud Fix hind & tingimisvõimalus ning Hinnapakkumised on lubatud, saab seadistada siit minimaalne hinnapiiri, millest allapoole jäävad hinnapakkumised automaatselt tagasilükatakse.
  • Kinnita Osta Kohe/Rendi Kohe hinnaga pakkumine automaatselt - Määra, kas saabunud Osta Kohe või Rendi Kohe hinnapakkumise korral oksjon lõppeb ja võidab parim pakkuja või saad oksjoni võitjat hiljem ise valida.
  • Transpordi/pakkekulu - Siit saad lisada oksjonikuulutuse juurde kõik sobivad transpordiviisid, millega on võimalik kaup saajale kohale toimetada.
  • Transpordiinfo - Siia võib kirjutada vabas vormis info, millistel tingimustel kaup kohaletoimetatakse.
  • Maksevõimalused - Vabas vormis kirjeldus, kuidas on võimalik toote eest tasuda.
  • Asukoht - Asukoht, kus oksjonikuulutuses märgitud ese või objekt asub.
  • Seisukord - Oksjonikuulutuses märgitud objekti seisukord. Vabas vormis kirjeldus.
  • Deposiit - Määra tagatisraha, mille oksjoni võitja kohustub tasuma koos oksjoni lõpphinnaga. Tagatisraha makstakse oksjoni võitjale tagasi, kui ta tagastab renditava objekti oksjoni korraldajale ning tema kohta ei ole oksjoni korraldaja esitanud pretensiooni. Pretensiooni korral lahendab pretensiooni portaali administraator ning määrab, kummale tehingupoolele tagatisraha makstakse.
  • Tehingu tüüp - Valides tehingu tüübiks "Tavaline oksjon", on tegu tavalise oksjoniga. Kui soovid lisada rendioksjonit, määra periood, millele oksjoni lõpphind kehtib, ehk siis oksjoni lõpphind on renditasu just sellisele perioodile, nagu siin määratud.
  • Tuleb ära viia enne - Vali kuupäev, millal hiljemalt oksjonivõitja peab kauba eest tasuma ning kaubale järgi tulema, s.t millal hiljemalt peab toimima kauba üleandmine.
  • Lühikirjeldus - Paari sõna või lausega oksjonile pandud eseme või objekti kirjeldus.
  • Kirjeldus - Pikem ja täpsem kirjeldus oksjonile pandud eseme või objekti kohta.
  • Märksõnad - Maksimaalselt 10 komadega eraldatud märksõna. Võimaldab teistel kasutajatel kuulutust lihtsamalt leida kasutades täpsemat otsingut ning erinevaid märksõnu.
  • Oksjoni pildid - Siit saab üles laadida kuulutuse juurde pilte.
  • Salvesta - Salvestab ning aktiveerib oksjoni (kui oksjon oli määratud aktiivseks.
  • Tühista - Puhastab kõik täidetud väljad ning ei salvesta pooleli olevat oksjonikuulutust.
  • Salvesta vaikimisi - Salvestab oksjonikuulutuse blanketina, s.t et järgmisel korral uut kuulutust lisades on osa välju juba eeltäidetud.

  • Kui sobivad väljad on täidetud ning soovitavalt ka pildid kuulutuse juurde lisatud, tuleb vajutada Salvesta nuppu. Sõltuvalt valitud parameetritest, muutub oksjon aktiivseks või jääb ootele.
  • Alustustasuga kategooriates tuleb maksta seejärel ka alustustasu - kui virtuaalkontol on vastav summa olemas, võetakse see automaatselt maha. Kui virtuaalkontol sobivat summat ei ole, tuleb sooritada sissemakse, kasutades Paysera makselahendust. Peale edukat makset, kuulutus aktiveeritakse.

Rendikuulutused ehk rendioksjonid

Rendioksjon on selline oksjon, mis erineb tavaliselt oksjonist ainult selle poolest, et oksjoni lõpphind ei ole mitte eseme või objekti müügihind, vaid on hoopis renditasu kuulutuses märgitud perioodile. Näiteks on võimalik läbi meie portaali välja rentida mistahes esemeid või objekte, mille renditasu kujuneb välja oksjoni käigus.

  • Rendioksjoni lisamiseks tuleb oksjonikuulutuse lisamisel valida tehingu tüübiks Rent ning samast valikukastist periood, millele renditasu kehtib.
  • Näide: Kui oksjon lõppeb 100€-se lõpphinnaga, ning renditasu perioodiks on märgitud "Rent: R,L,P", peab parim pakkuja tasuma oksjoni lõppedes ettemaksuna 100€ ning saab seejärel eseme või objekti oma valdusse nädalavahetuseks, s.t R,L,P. Kui perioodiks on määratud näiteks "Rent: 1 päev", siis on näites toodud 100€-ne oksjoni lõpphind ühe päeva renditasu.
  • Seda, mis tingimustel oksjonile pandud eset või objekti välja renditakse, tuleb kajastada oksjonikirjelduses võimalikult detailselt. Soovituslik on enne eseme või objekti üleandmist sõlmida teise osapoolega ka allkirjastatud rendileping. Rendilepingu näidise (seda võib endale sobivamaks muuta) leiad menüüst "Abi" -> "Dokumendid".
  • NB! Kui oled oksjoni tüübiks valinud "Fix hind ja tingimisvõimalus", siis saad määrata fikseeritud renditasu ise. Soovi korral võid sellise oksjonitüübi puhul sisse lülitada ka tingimisvõimaluse. Kui tingimisvõimalus on lisatud, saavad kasutajad tingida rendihinna ja rendiperioodi üle!
  • NB! Rendioksjonite puhul tähendab "Kogus" perioodi kogust, ehk siis seda, kui pikaks maksimaalseks perioodiks oksjonil olev objekt välja renditakse!
  • Näiteks kui oled määranud renditasu perioodile 1 päev, siis oksjoni lõpphind on renditasu ühe päeva eest. Olles määranud ka koguse, näiteks 7, on oksjonil üks ese, kuid maksimaalne rendiperiood 7 päeva. Lühidalt tähendab see seda, et kasutajad saavad oksjonil oleva objekti just nii pikaks perioodiks rendile võtta, kui mitmele Perioodile ehk kogusele nad pakkumise teevad!
  • NB! Kui soovid oksjonile panna mitu sarnast objekti, tuleb igaühe kohta teha eraldi rendioksjon!

Et tagada tehingute turvalisust, on rendikuulutuste puhul oksjonikorraldajal võimalus määrata ka kohustuslik Deposiit (tagatisraha), mis tuleb parimal pakkujal tasuda, peale oksjoni lõppu, koos renditasuga.

Tagatisraha hoitakse oksjonikorraldaja virtuaalkontol ning tagastatakse parimale pakkujale peale seda, kui tehing on edukalt toimunud ning oksjoni korraldaja ei oma rentija (parima pakkuja) suhtes pretensioone.

Pretensiooni korral otsustab portaali administraator, kumb osapool on reegleid rikkunud ning määrab, kellele jääb makstud tagatisraha.

Fikseeritud hinnaga ja tingimisvõimalusega oksjonid

  • Kui soovid oksjonile määrata fikseeritud hinda, ei saa sellisele oksjonile teha tavalisi pakkumisi. Fikseeritud hind tähendab lihtsamalt öeldes seda, et tegu on põhimõtteliselt tavalise kuulutusteportaali kuulutusega, kus esemele on määratud fikseeritud hind.
  • Kuigi sellist tüüpi oksjonite puhul tavapakkumisi teha ei saa, on oksjonikorraldajal oksjonile võimalik lisada ka tingimisvõimalus.
  • Tingimisvõimalus tähendab seda, et teised kasutajad saavad esitada hinnapakkumisi, millega nad on nõus oksjonil oleva objekti ostma või rendile võtma, ning oksjonikorraldaja saab saabunud hinnapakkumiste seast valida endale sobiva.
  • Oksjonikorraldaja saab saabunud hinnapakkumise vastu võtta või selle tagasi lükata ning teha omapoolse vastupakkumise.
  • Tingimisvõimalusega oksjon lõppeb, kui maksimaalne hinnapakkumiste limiit (10 pakkumist) täis saab või emb-kumb osapool saabunud hinnapakkumise vastu võtab.
  • Fikseeritud hinnaga oksjonitele on võimalik määrata ka kogus. Kogus tähendab seda, mitu sarnast objekti vastaval oksjonil on.
  • NB! Fikseeritud hinnaga oksjonid on manuaalsed, s.t vastava pakkumise peab oksjonikorraldaja oma oksjoni juurest käsitsi kinnitama!
  • NB! Kui tegu on rendioksjoniga, siis kogus tähendab PERIOODI KOGUST! Ehk siis seda maksimaalset perioodi, kui pikaks ajaks on võimalik oksjonil olev objekt rendile võtta!

Kuidas fikseeritud hinnaga ja/või tingimisvõimalusega oksjonit seadistada?

  • Ava menüü "Oksjonid" -> "Lisa uus oksjon"
  • Vali oksjoni tüübiks Fix hind & tingimisvõimalus
  • Täida oksjoni lisamise vorm meelepäraste seadistustega
  • Erinevused võrreldes tavalise oksjoniga on ainult hinna seadetes, tähele tasuks panna järgmist:

Osta Kohe/Rendi Kohe - fikseeritud hind oksjonil oleva objekti eest

Kogus - mitu sarnast objekti on vastaval oksjonil. Näiteks soovides lisada oksjonile 5 pliiatsit, nii et kasutajad saaks neid ka muus vabalt valitud koguses osta, tuleks määrata koguseks 5. NB! Rendioksjonite puhul kehtib kogus perioodile!

Hinnapakkumised lubatud - aktiveerib ülalpool kirjeldatud tingimisvõimaluse.

Minimaalne hinnapakkumine - kui hinnapakkumised on lubatud, siis saab siia kirjutada hinna, millest allapoole jäävad hinnapakkumised automaatselt tagasi lükatakse.

  • Viimaseks sammuks tuleb oksjonikuulutus salvestada, nii lihtne see ongi!

Oksjonid, mille võitja valitakse käsitsi (s.h pakkumiste kinnitamine)

Kui oksjonikuulutust lisades jätad märkimata valiku "Klassikaline oksjon", siis saab oksjonikorraldaja oksjonivõitja käsitsi valida - s.t seda, et alati ei pruugi oksjonit võita parima pakkumise teinud kasutaja.

Oksjonikuulutuste juures, mille võitja valitakse käsitsi, on teistele kasutajatele ka sellekohane märge.

NB! Oksjonivõitjat võib valida ka siis, kui oksjon ei ole veel lõppenud - s.t kui oksjon alles kestab!

Näiteks, kui sinu oksjon on juba mõnda aega kestnud, ning tulnud on hulgaliselt pakkumisi ning hind on jõudnud piisavalt kõrgele, võid igal ajal saabunud pakkumiste hulgast valida sobivaima ning oksjon ongi lõppenud - oksjoni võitjaks ongi see kasutaja, kelle pakkumise vastu võtsid.

Pakkumiste hulgast võid valida sobiva, tuginedes ka kasutajaprofiilidele ja kasutaja reitingule süsteemis, kui kellegi tagasiside tundub mitte-nii-hea, siis võib tema pakkumise rahumeeli tagasi lükata!

Oksjonivõitja käsitsi valimine (saabunud pakkumiste kinnitamine)

  • Saabunud pakkumiste hulgast saad sobivaima kinnitada, avades vastava oksjoni ning klikates keskel lingile "Pakkumiste ajalugu".
  • Seejärel avaneb saabunud pakkumiste nimekiri, kus kasutajanimi, kes pakkumise tegi, pakkumise suurus ja valikud "Kinnita" ja "Tühista".
  • Klikates lingile "Kinnita", kinnitatakse vastav pakkumine, ning oksjonivõitja ongi selgunud. Link "Tühista" lükkab saabunud pakkumise tagasi!
  • Kui klikkad kasutajanime peale, on võimalik tutvuda pakkumise teinud kasutaja profiiliga, ehk siis kas kasutaja on usaldusväärne.

NB! Tähele tasuks panna ka seda, et fikseeritud hinnaga ja/või tingimisvõimalusega oksjonitel valitakse oksjonivõitja samuti käsitsi oksjonikorraldaja poolt.

Oksjoni vaikimisi seadete muutmine

Kui lisad sageli sarnaste seadistustega oksjoneid, on võimalik mõned seadistused eelnevalt ära salvestada, et hiljem uut kuulutust lisades oleks osa seadeid juba eeltäidetud.

Salvestatud seadeid saab muuta menüülingilt "Minu Konto".

Menüüde kirjeldused

Uudised - Uudiste blogi

Sein

  • Kõik Postitused - Avab kuulutuste seina üldvaate.
  • Minu Sein - Avab sisseloginud kasutaja seinavaate.
  • Minu Jälgijad - Siit saab vaadata, kellele sinu postitused on huvi pakkunud ning kes on sind "jälgima" asunud.
  • Jälgitavad - Siit saab vaadata, kelle postitused on sulle huvi pakkunud ning keda oled ise "jälgimas".
  • Seinaprofiil - Võimaldab seadistada seina endale meelepärasemaks.

Oksjonid

  • Kõik oksjonid - Avab kuulutuste üldvaate.
  • Otsi oksjoneid - Oksjonite täpsem otsing.
  • Lisa uus oksjon - Uue kuulutuse avaldamine.
  • Minu oksjonid - Näitab kõiki sisseloginud kasutaja poolt üles pandud oksjoneid.
  • Saabunud hinnapakkumised - Siin näidatakse hinnapakkumisi (hinna tingimist allapoole), mis on sinu oksjonite kohta tehtud.
  • Minu pakkumised - Siin näidatakse neid oksjoneid, kus oled pakkumisi teinud.
  • Minu hinnapakkumised - Siin näidatakse neid oksjoneid, kuhu oled teinud hinnapakkumisi (s.t hinda allapoole tinginud).
  • Minu võidetud pakkumised - Võidetud oksjonite nimekiri.
  • Jälgimisnimekiri - Kui mõne oksjoni lisad jälgimisse, siis siit leiab need hiljem lihtsalt üles.
  • Blokeeritud kasutajad - Kasutajad, keda oled mingil põhjusel blokeerinud. Siit saab ka blokeeringuid eemaldada.

Abi

  • Kasutusjuhend - Käesolev lehekülg.
  • Isiku tuvastamine - Isikutuvastamise info.
  • KKK - Enamlevinud küsimused/vastused portaali kohta.
  • Soovitused - Soovitused edukateks oksjoniteks.
  • Dokumendid - Siit leiad vajalikud blanketipõhjad erinevateks toiminguteks.
  • Foorum - Portaali foorum, kui soovid mingil teemal laiemas ringis meie kasutajate seas arutada, on mõistlik siia postitus teha.
    NB! Foorum on nähtav vaid registreerunud kasutajatele.

Info

  • Hinnakiri - Siin on ära toodud kõigi tasuliste teenuste kirjeldused ja hinnad.
  • Kasutustingimused - Kasutades meie portaali, pead need tingimused läbi lugema ning nendega nõustuma.
  • Keelatud esemed - Nimekiri nendest esemetest/toodetest ja teenustest, millega kauplemine läbi meie portaali on keelatud.
  • Tarneinfo - Siit leiab kirjelduse kauba erinevate kohaletoimetusviiside kohta.
  • Privaatsus - Kasutades meie portaali, pead need tingimused läbi lugema ning nendega nõustuma.
  • Küpsised - Siit leiad meie portaalis kasutatavate küpsiste kirjelduse ja tingimused. Kasutades meie portaali, pead need tingimused läbi lugema ning nendega nõustuma.
  • Kontakt - Kui soovid meiega ühendust võtta, leiad kontaktid siit leheküljelt

Teenused - Tasuliste teenuste pood, siit saad tuvastada enda isiku ja osta püsikliendipaketi.

Minu konto - Kasutajaprofiili vaade, siit saab muuta ka oksjonikuulutuste vaikeseadeid ning näha oma reitingut ja tagasisidet teistelt kasutajatelt.

  • Minu raha - Sinu konto saldo ja maksete ajalugu. Lisaks ka kõik muud maksetoimingud (sissemakse/väljamakse).
  • Minu arved - Kui kasutad meie portaali tasulisi teenuseid või võidad mõne oksjoni, saad siit vaadata arveid ja tellimuse kinnitusi.
  • Kirjakast - Portaalisisene kirjakast. Siit saab lugeda saabunud kirju ning ka ise teistele kasutajatele kirju saata.
  • Pretensioonid - Kui oled esitanud pretensioone, siis saad nende olekut jälgida siit.
  • Lisa pretensioon - Kui mõni oksjon ei vastanud ootustele, saad siit esitada pretensiooni vastava oksjoni kohta.
  • Muuda profiili - Kui soovid muuta oma andmeid, saad seda teha siit.
  • Logi välja - Logib välja hetkel sisseloginud kasutaja.

Pakkumiste tegemine

Oksjonitele saavad pakkumisi teha vaid registreeritud ja sisseloginud kasutajad.

Pakkumisi on võimalik teha mitmel erineval viisil:

  • Tavapakkumine - Tehes tavapakkumise, suureneb oksjoni hetkehind tehtud pakkumise võrra (arvestades minimaalset pakkumise sammu) ning teised kasutajad saavad igal ajal ajal teha uue pakkumise. Tavapakkumine kestab, kuni oksjoni lõpukuupäev/kellaaeg kätte jõuab. Viimastel minutitel enne lõppu tehtud pakkumised lükkavad oksjoni kestust teatud ajaperioodi võrra edasi. Tavaliselt elavnevadki pakkumised just oksjoni lõpuminutitel. Kui tavapakkumisele lisaks on oksjoniparameetritesse määratud ka ORK (OstaRendiKohe) võimalus, kestab tavapakkumine seni, kuni keegi vajutab ORK (OstaRendiKohe) nuppu oksjoni juures.

    Tavapakkumise tegemiseks tuleb kirjutada pakutav summa kirjutada vastavasse kasti oksjonikuulutuse juures ning vajutada nupule "Paku!".

  • Osta Kohe / Rendi Kohe - Kui oksjonile on määratud OstaRendiKohe hind, siis määratakse oksjoni võitjaks pakkuja, kes esimesena seda nuppu vajutab ning oksjonil oleva eseme või objekti lõpphinnaks või renditasuks ongi Osta Kohe /Rendi Kohe väljal määratud hind.
    NB! Tähele tasub panna seda, et kui oksjonikorraldaja ei ole oksjonit seadistanud klassikaliseks või OstaKohe / Rendi Kohe hinna automaatset kinnitamist, siis Osta Kohe / Rendi Kohe pakkumine ei pruugi tähendada oksjoni võitu vaid oksjonikorraldaja võib valida, kellele ning millise hinnaga ta oksjonil olnud eseme müüb või välja rendib.

    Osta Kohe / Rendi Kohe pakkumise tegemiseks tuleb vastava oksjonikuulutuse juures vajutada "Osta Kohe / Rendi Kohe" nuppu.

  • Automaatpakkumine - Tehes automaatpakkumise mingile summale, teeb pakkumisi süsteem sinu eest, arvestades sinu seadistatud hinnalimiiti.
    Näide: kui oksjoni hetkehind on 1€ ja määrad automaatpakkumiseks 20€ tähendab see seda, et kui keegi teeb tavapakkumise näiteks summas 5€, siis teeb süsteem automaatselt sinu eest pakkumise, mis oleks kõrgem kui teise kasutaja poolt pakutud 5€ (arvestades minimaalset pakkumise sammu). Kui seejärel keegi teeb omakorda kõrgema pakkumise, teeb süsteem taas sinu eest pakkumise. Automaatpakkuja teeb pakkumisi, kuni seadistatud hinnalimiidini. Kui keegi pakub automaatpakkumise üle, on võimalik seadistada uus automaatpakkumine.

    Automaatpakkumise tegemiseks tuleb pakutav summa kirjutada vastavasse kasti oksjonikuulutuse juures ning märkida ruut "Seadistada automaatpakkumine". Seejärel vajutada nupule "Paku!".

  • Hinnapakkumine - See võimalus on nendel oksjonitel, mille tüübiks on seadistatud Fix hind & tingimisvõimlus ning sisse on lülitatud funktsioon "Luba hinnapakkumised".
    See võimalus tähendab seda, et oksjonile pandud eseme või objekti hinna üle on võimalik tingida ning oksjonikorraldaja saab vastava pakkumise vastu võtta, või sellele vastata, tehes omapoolse hinnapakkumise.
    Hinnapakkumisi on võimalik teha ka arvestades kogust (kui oksjonil olevaid esemeid on rohkem kui 1, s.t et kogus on määratud).

    Näiteks saab teha hinnapakkumise, kujul "Ostan X toodet Y hinnaga". Näide: Oksjonile on pandud karp pastapliiatseid ning määratud ühe pastapliiatsi hinnaks 1€ ning kogus näiteks 50 tk. Võimalik on teha hinnapakkumine, et soovin osta 10 pastapliiatsit hinnaga 0,50€/tk. Oksjonikorraldaja saab sellise pakkumise vastu võtta ning müüa 10 pastapliiatsit x 0,50€/tk = 5€ hinnaga, või vastata hinnapakkumisele - omapoolse pakkumisega, näiteks 10 pastapliiatsit x 0,75€ tk = 7,50€. Kui üks pool teeb teisele hinnapakkumise, siis jääb hinnapakkumine seniks ootele, kuni vastaspool on selle kinnitanud või tagasi lükanud. Tagasilükatud hinnapakkumise korral jääb kuulutus aktiiveks, oodates teisi pakkumisi.

    Hinnapakkumise tegemiseks tuleb oksjonikuulutuse juures vajutada nupule "Tee hinnapakkumine", seejärel täita hinnapakkumise tegemise aknas väljad, märkides summa ning soovitud koguse ja seejärel hinnapakkumine kinnitada. Edasised sammud sõltuvad oksjonikorraldajast - s.t kas ta võtab hinnapakkumise vastu, lükkab selle tagasi või vastab omapoolse hinnapakkumisega. Selline oksjon lõppeb, kui üks pooltest pakkumise vastu võtab või oksjoni lõpukuupäev ja kellaaeg kätte jõuab.

Kasutajatevahelised suhtlusvõimalused

Oleme portaali üles ehitanud nii, et kasutajatel oleks võimalik üksteisega mugavalt igal ajal suhelda.

  • Kasutusel portaalisisene kirjakast, mille leiad menüüst "Minu konto" -> "Kirjakast".
  • Uute kirjade puhul kuvatakse märguannet ka portaali ülaservas, sisseloginud kasutaja nime juures. Kirju on võimalik saata kõigile registreeritud kasutajatele ning kirja saatmiseks on vaja teada teise kasutaja kasutajanime, mille leiad oksjonikuulutuse juurest.
  • Loomulikult on ka iga oksjonikuulutuse juures võimalik küsida küsimusi või jätta kommentaare.
  • Kui soovid arutada mõne teema üle laiemas ringis, siis töötab ka foorum, mille leiad menüüst "Abi" -> "Foorum". NB! Foorum on nähtav vaid registreeritud ja sisseloginud kasutajatele.

Sein

Sein meenutab oma olemuselt portaalisisest Facebooki ning võimaldab sisseloginud kasutajatel kirjutada vabas vormis teateid või postitusi, mis on kõigile nähtavad!

Sein annab võimaluse jätta teistele portaalikasutajatele soovikuulutusi. Näide: "Kas kellelgi on pakkuda rätsepakääre?".

Teised registreerunud kasutajad saavad sellistele teadetele vastata, jättes kommentaari näiteks vastava oksjoni lingiga.

Võidetud oksjonid, kasutajate vaheline arveldus ja transpordivõimalused

  • Olles võitnud oksjoni, saad e-posti teel teavituse, kuhu on lisatud ka oksjonikorraldaja kontaktid.
  • Võidetud oksjoneid näed menüüst "Oksjonid" -> "Minu võidetud pakkumised".
  • Samas kohas saad kinnitada ka edasised sammud, kuidas tehing lõpule viia.
  • Oksjoni võiduteade lisatakse oksjoni võitjale koos makseinfoga ka võidetud vastava oksjonikuulutuse juurde.
  • NB! Kui oksjonikuulutuse juurde oli märgitud mitu erinevat transpordivalikut, tuleb määrata ka sobiv transpordivalik.
  • Peale transpordivaliku tegemist arvutatakse kokku kogusumma, mis oksjonivõitjal tuleb tasuda.
  • Tasumiseks tuleb määrata makseviis (vt. makseviiside kirjeldust allpool) ning vajutada nupule "Maksa".
  • Oksjonilt võidetud eseme või objekti üleandmine toimub poolte kokkuleppel, ning kasutajad peaksid üksteisega kontakteeruma, et täpsemad detailid kokku leppida.
  • Täpsema transpordivõimaluste kirjelduste leiad siit.

Erinevate makseviiside kirjeldused

Kõige suurem erinevus võrreldes konkureerivate oksjoniportaalidega on see, et kasutades portaali virtuaalkontot võidetud oksjonite eest tasumiseks, on tegu põhimõtteliselt automaatse turvalise deposiitmaksega.

Kui makse laekub meie süsteemi, kantakse see automaatselt oksjonikorraldaja virtuaalkontole, kuid oksjonikorraldaja ei saa seda raha ennem kasutada, kui taotleb väljamakset oma pangakontole!

Miks see hea on?

See lisab tehingutele turvalisust - kui teine osapool on esitanud väljamakse taotlemise hetkeks pretensiooni, ei tehta väljamakset kasutajale ennem, kui pretensioon on leidnud lahenduse!

Paysera maksevärav

  • Turvaline Eesti pangalinkidega maksevärav, kus on esindatud Eestis levinud pankade pangalingid.
    NB! Hetkel puudub valikust Swedbank, kuid selles suunas töö käib ning loodame ka selle peagi lisada.
  • Payserat tasuks eelistada, kuna maksevärav on liidestatud meie portaaliga, ning maksed kajastuvad meie portaalis mõne hetkega (praktiliselt koheselt).
  • Määrates makseviisiks Paysera, suunatakse sind peale nupule "Maksa" vajutamist Paysera makseväravasse.
  • Makse sooritamiseks järgi juhiseid ekraanil ning vali pangalinkide hulgast sobiv pank, edasi suunatakse sind valitud panka makset sooritama.
  • NB! Peale makse sooritamist vajuta alati ka kinnituslingile/kinnitusnupule "Tagasi kaupmehe juurde" - see kinnitab makse.
  • Kui makse õnnestub, suunatakse sind lõpuks tagasi meie portaali ning peaksid nägema ka eduka makse kinnitust ja/või tellimust olekuga "Täidetud".
  • Peale makse edukat sooritamist jõuab raha oksjonikorraldaja virtuaalkontole!

NB! Kui oksjonikorraldaja soovib oksjonivõitjalt laekunud raha kasutada, peab ta esmalt taotlema väljamakset oma pangakontole!
Väljamakse sooritatakse üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul, ning eduka väljamakse eelduseks on lahendamata pretensioonide puudumine!

Manuaalne pangaülekanne

  • Kui oled juhtumisi Swedbanki klient, või kasutad mõnda muud panka, mida Paysera maksevärava pangalinkide valikus ei ole, peaksid valima selle variandi.
  • Manuaalne pangaülekanne tähendab seda, et peale ostu või tellimuse sooritamist meie portaalist, näidatakse sulle meie makserekvisiite ning peaksid sooritama sellele kontole tavapärase pangaülekande.
  • NB! Kuna tegu on manuaalse pangaülekandega, siis makse laekumine ning kajastumine meie portaalis võtab aega!
  • Maksete laekumisi kontrollitakse üks kord päevas.
  • Peale makse laekumist meie pangakontole jõuab raha oksjonikorraldaja virtuaalkontole!

NB! Kui oksjonikorraldaja soovib oksjonivõitjalt laekunud raha kasutada, peab ta esmalt taotlema väljamakset oma pangakontole!
Väljamakse sooritatakse üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul, ning eduka väljamakse eelduseks on lahendamata pretensioonide puudumine!

Sularahamakse

  • Kui soovid tasuda oksjoni eest sularahas, pead oma soovist oksjonikorraldajale kõigepealt teada andma, vajutades oksjonikuulutuse juures nupule "Maksa sularahas".
  • Sularahamakse eelduseks on oksjonivõitja soov kaubale ise järgi minna, ning seetõttu ei rakendu oksjoni lõpphinnale transpordikulu ja/või pakkimiskulu (isegi juhul, kui mõni neist oli vastavale oksjonile määratud).
    NB! Kui oksjonikorraldaja siiski soovib tasu näiteks pakkimise vms. eest, peab see olema eelnevalt kirjeldatud oksjonikuulutuses ja/või transpordiinfo väljal.
  • Peale nupule vajutamist avaneb ootel tellimus ning oksjonikorraldaja saab teavituse, et oksjoni eest soovitakse tasuda sularahas.
  • NB! Tellimus jääb olekusse "Ootel" nii kauaks kui oksjonikorraldaja on saadud sularahamakse vastava oksjoni juures kinnitanud - seda saab teha sama oksjoni juurest, vajutades oksjoni keskel lingile "Oksjoni võitjad" ning seejärel "Kinnita makse".
  • Sama tellimuse juurest on võimalik sooritada makse ka kasutades teisi makseviise - "Paysera" või "Manuaalne pangaülekanne".

NB! Sularahamaksed on portaalivälised ning oksjonikorraldaja virtuaalkontol ei kajastu!

---

NB! Pane tähele ka järgmist:

  • Kui oksjon lõppeb parima pakkumisega (või valib oksjoni korraldaja võitja käsitsi), avaldame tehingu osapooltele ka üksteise kontaktandmed. Järgnevalt peavad mõlemad osapooled siis kokku leppima kuidas toimub vastava eseme või objekti üleandmine või kohaletoimetamine.
  • Erinevad tarneviisid on kirjeldatud leheküljel Tarneinfo.
  • Kui oksjon lõppeb parima pakkumisega (või valib oksjonikorraldaja võitja käsitsi), on oksjonivõitjal õigus ja ühtlasi ka kohustus vastaval oksjonil olnud ese või objekt osta või rendile võtta (juhul kui tegu oli rendikuulutusega) tema poolt pakutud hinnaga, s.h kohustub oksjoni võitja tasuma ka kauba kohaletoimetamise kulud, mis olid märgitud oksjonikuulutuse juurde. Kui tegu oli rendikuulutusega, siis on parim pakkuja kohustatud tasuma ka tagatisraha, mis oli märgitud vastava oksjonikuulutuse juurde. Oluline on meeles pidada ka seda, et oksjonikorraldaja on samuti kohustatud vastaval oksjonil olnud eseme müüma või rendile andma (juhul kui tegu oli rendikuulutusega) oksjoni võitnud kasutajale.
  • Peale oksjoni lõppu on võimalik võidetud oksjoni eest tasuda, kasutades portaalisiseseid turvalisi makselahendusi või maksta sularahas esemele või objektile järgi minnes. Eelistatud variant on sooritada pangaülekanne läbi portaali, kuna sel juhul on kaitstud mõlemad tehingu osapooled - rakendub automaatne turvaliste maksete süsteem, kus oksjoni võitja poolt üle kantud summa kajastub ka oksjonikorraldaja portaali virtuaalkontol, kuid tegu on virtuaalse rahaga, s.t et seda raha ei saa oksjonikorraldaja ennem välja võtta (väljamakse pangakontole) kui reaalne tehing on edukalt toimunud ning kumbki osapool ei oma teise poole suhtes pretensioone. Kui emb-kumb kasutajatest esitab teisele tehingupoolele pretensiooni, ei sooritata väljamakset ennem, kui pretensioon on leidnud lahenduse. Pretensiooni lahendamise lõppsõna jääb alati portaali administraatorile, s.t et portaal otsustab, kummal osapoolel on õigus.
  • Peale edukat või mitte-nii-väga edukat tehingut on soovitav kasutajatel jätta ka üksteise kohta tagasiside, seda saab teha sama oksjonikuulutuse juurest, vajutades nupule "Jäta tagasiside".

Portaalisisene arveldus ning tasulised teenused

Igal registreeritud kasutajal on virtuaalkonto, läbi mille toimub arveldus kasutaja ja portaali vahel. Virtuaalkonto seisu ning tehingute ajalugu näeb menüülingilt "Minu konto" -> "Minu raha".

Oluline on meeles pidada seda, et virtuaalkontol olevat raha on kasutajatel võimalik kasutada vaid portaali tasuliste teenuste eest tasumiseks (oksjoni komisjonitasu, oksjoni alustustasu, kuulutus eripakkumiste rubriigis).

Kui kasutaja soovib virtuaalkontol olevat raha kasutada muuks otstarbeks (näiteks oksjonil võidetud esemete eest tasumiseks), tuleb taotleda väljamakset. Väljamakse sooritatakse peale taotluse saamist üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul. Väljamakse eelduseks on see, et kasutaja suhtes ei oleks sel hetkel lahendamata pretensiooni.

Virtuaalkontole raha lisamiseks:

  • Liigu menüüsse "Minu konto" -> "Minu raha".
  • Sisesta lahtrisse "Sissemakse" soovitud summa ning vajutada "OK".
  • Vali sobiv makseviis, klikates vastava logo peal.
  • Kasutaja suunatakse seejärel makset sooritama.
  • NB! Kui kasutad makse sooritamiseks Paysera makseväravat, vajuta peale makse sooritamist kindlasti ka nupule "Tagasi kaupmehe juurde", see kinnitab makse.
  • Kui sooritasid makse kasutades Paysera platvormi, laekub raha mõne hetke pärast ka sinu virtuaalkontole!
  • Manuaalse pangaülekande puhul võtab raha laekumine süsteemi aega! Kuid selle laekumisel lisame selle esimesel võimalusel sinu virtuaalkontole!

Virtuaalkontolt raha välja maksmiseks kasutaja pangakontole:

  • Liigu menüüsse "Minu konto" -> "Minu raha".
  • Sisesta lahtrisse "Väljamakse" soovitud summa ning vajutada "OK".
  • Väljamakse taotlus jõuab seejärel portaali administraatorile.
  • Väljamakse kasutaja pangakontole sooritatakse üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul
  • Väljamakse eelduseks on see, et kasutaja suhtes ei oleks sel hetkel lahendamata pretensiooni.

Arved tasuliste teenuste kasutamise eest

Portaali tasuliste teenuste eest (oksjoni komisjonitasu, oksjoni alustustasu, kuulutus eripakkumiste rubriigis) eest on võimalik tasuda, kasutades kasutaja virtuaalkontol olevat raha. Tasuliste teenuste hinnad on välja toodud portaali hinnakirjas.

  • Iga tasulise teenuse kasutamise kohta genereerime ka automaatse arve, mida saab vaadata menüülingilt "Minu Konto" -> "Minu arved".
  • Arve vaatamiseks meie portaalis kliki paremal pool nupul "Vaata arvet"
  • Arve allalaadimiseks pdf failina, kliki paremal pool nupule "Lae alla PDF formaadis arve"
  • Kui soovid arve saata oma e-posti aadressile, kliki paremal pool nupule "Saada arve e-mailiga"
  • Kui kasutad tasuliste teenuste eest tasumiseks Paysera makseplatvormi, siis arved on informatiivse eesmärgiga, s.t et need on juba makstud ning uuesti tasuda pole vaja!
  • NB! Kui sinu panga pangalink ei ole hetkel Paysera makseplatvormis saadaval, on võimalik arveid tasuda, kasutades tavapärast pangaülekannet, meie pangakontole. Makseinfo on välja toodud ka vastava arve lõpus.
  • NB! Kui pead maksma komisjonitasu, siis see debiteeritakse võimalusel automaatselt sinu portaali kontolt - kui sinu portaali kontol pole sellel hetkel piisavalt raha muutub konto saldo negatiivseks ning pead sooritama portaali kontole võlgnetava summa suuruses sissemakse!
  • NB! Negatiivse konto saldo korral piirame peale 5-ndat päeva sinu portaali kasutust, mis tähendab seda, et sa ei saa uusi oksjoneid lisada, ega teha ka pakkumisi!
  • Kasutuspiirangute eemaldamiseks pead võlgnevuse likvideerima, ehk siis sooritama portaali kontole sissemakse!
  • Juhendit, kuidas teha portaali kontole sissemakset vaata siit.

Reitingud ja tagasiside

  • Iga registreeritud kasutaja profiilis ning üles pandud oksjonikuulutuse juures on kõigile nähtav tema reiting e. hinnang, mis näitab seda, kui usaldusväärse kasutajaga on tegemist, teiste kasutajate arvates, kes temaga on tehinguid teinud.
  • Kõikidel uutel kasutajatel on reiting alguses 0, ehk teadmata.
  • Kasutajad saavad jätta üksteise kohta tagasiside, peale tehingu toimumist.
  • Kasutaja Üldine reiting moodustub kahest erinevast komponendist: Hinnang oksjonikorraldajana ning Hinnang pakkujana.
  • Tehingut teise kasutajaga on võimalik hinnata 10-punkti süsteemis ning jätta ka täpsem kommentaar.
  • Positiivne tagasiside tõstab kasutaja reitingut ning negatiivne langetab.
  • Tagasisidet saab jätta 14 päeva jooksul peale oksjoni lõppu.

Tagasiside jätmiseks tuleb vastava oksjoni juurest vajutada nuppu "Jäta tagasiside".

Pretensioonid ja pretensioonide lahendamine

Kasutajate vaheliste vaidluste ja arusaamatuste lahendamiseks tuleb esitada portaali kaudu pretensioon.

Pretensiooni saab esitada 14 päeva jooksul peale oksjoni lõppu.

  • Esitatud pretensioonide olekut saab jälgida menüülingilt "Minu Konto" -> "Pretensioonid".
  • Pretensiooni esitamise vormi leiad menüülingilt "Minu Konto" -> "Lisa pretensioon".
  • Pretensiooni vorm tuleb ära täita ning seejärel pretensioon ka esitada. NB! Pretensiooni võtab vastu portaali administraator, s.t et teine osapool esitatud pretensiooni ei näe.
  • Pretensiooni esitamise järgselt võtab portaali administraator vajadusel ühendust mõlema osapoolega detailide täpsustamiseks ning teeb otsuse, kummal osapoolel on õigus.
  • Rikkumise puhul esitatakse reegleid rikkunud kasutajale trahviarve (trahviarve suurus on märgitud hinnakirjas) ja/või piiratakse portaali kasutamist.
  • Pretensiooni esitamine rendikuulutuste puhul annab võimaluse portaalil otsustada kummale osapoolele jääb makstud tagatisraha.

NB! Palume arvestada sellega, et kõige turvalisem viis rahalisi tehinguid teha, on kasutada portaalisisest turvalist maksesüsteemi! Portaaliväliselt tehtud mistahes rahalised tehingud (s.h sularahatehingud) on kasutajate omal vastutusel - juba makstud raha on selliste tehingute puhul väga keeruline hiljem tagasi saada ning esitatud pretensioonist ei pruugi väga palju kasu olla!

Eripakkumised

Hinnakiri | Kasutustingimused | Tarneinfo | Privaatsus | Küpsised | Kontakt

Turvalisi makseid pakub:

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamiseks peate nõustuma küpsiste kasutamisega. Kui oled küpsised keelanud, ei ole võimalik kasutajaks registreeruda, ega sisse logida.
Lisainfo Nõustun Ei nõustu