fbpx

Nüüd saad sisse logida ka Facebooki, Google ja VKontakte kontodega!
Oksjonid, mis ei kuulu erikategooriatesse, on ilma alustustasuta!
Hetkel on 63 käimasolevat oksjonit, rendioksjoneid hetkel ei ole. Head pakkumist!

Korduma Kippuvad Küsimused

Miks ma pean kasutajaks registreeruma?

Leheküljele kasutajaks registreerimine on vajalik, et teha pakkumisi oksjonitel ning ka selleks, et ise kuulutusi üles panna.

Kuidas kasutajaks registreeruda?

Palun tutvu portaali kasutusjuhendiga, mille leiad siit.

Kas minu isikuandmeid näevad ka teised portaali kasutajad?

Ei. Sinu registreerumisvormil esitatud enamikke andmeid teised kasutajad ei näe. Küll on aga registreerumisvormil täidetud andmed nähtavad portaali administraatoritele.

Teised kasutajad näevad sinu profiili piiratud mahus (oksjonite juures on nähtav vaid kasutajanimi).
Tehes portaali kaudu tehinguid, jagame teisele tehingu osapoolele ka sinu nime, e-posti aadressi ning telefoninumbri. Kui oled registreerunud ettevõtjana, avaldame teisele tehingu osapoolele ka ettevõtte andmed.

Kas ja kuidas ma saan registreerumisvormil esitatud andmeid hiljem muuta?

Palun tutvu portaali kasutusjuhendiga, mille leiad siit.

Mida teha, kui olen unustanud oma kasutajatunnuse ja/või parooli?

Vajuta menüüs nupule "Logi sisse" ning avaneb sisselogimise aken. Sealt tuleb vajutada lingile "Unustasin kasutajanime".

Seejärel tuleb märgistada, kas meelest on läinud kasutajanimi või parool, või mõlemad. Vajalik on ligipääs oma registreerumisel kasutatud e-maili postkastile, kuhu saadetakse vajalik info (kasutajanimi või link parooli vahetamiseks).

Kui see protsess ei õnnestu ning endiselt ei saa sisse logida, palun võtta meiega ühendust klienditoe e-maili aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või kasutada tagasisidevormi (menüüst "Info" -> "Kontakt" ning avanevast aknast "Tagasiside").

Kuidas lisada kuulutust?

Palun tutvu portaali kasutusjuhendiga, mille leiad siit.

Kuidas teha pakkumisi oksjonitel?

Palun tutvu portaali kasutusjuhendiga, mille leiad siit.

Mis on Osta Kohe/Rendi Kohe hind?

Osta Kohe/Rendi Kohe hind on selline hind, millega kuulutaja on nõus koheselt vastava toote müüma või kui oksjoniparameetritest oli valitud rendioksjon, siis rendile andma just sellise hinnaga.

Osta Kohe/Rendi Kohe hinnaga pakkumise tegemine lõpetab koheselt ka vastava oksjoni ning võimalus on kuulutajaga koheselt ühendust võtta ning kokku leppida tasumine ja kaubale järgiminek või kohaletoimetamine.

Kuidas ma saan üles panna fikseeritud hinnaga oksjonit, nii et teised kasutajad saaks teha omapoolseid hinnapakkumisi ning kuidas see töötab?

Palun tutvu portaali kasutusjuhendiga, mille leiad siit.

Kuidas saan teada, et olen võitnud oksjoni?

Oksjoni võiduteade saabub peale oksjoni võitu sinu e-posti aadressile, mida kasutasid oma kasutajakonto registreerimisel.

Samuti on oksjonivõiduteade nähtaval ka sama oksjonikuulutuse juures, mille võitsid.

Mida pean tegema oksjonivõitjana, kui võidan oksjoni?

Kõige lihtsamalt öeldes on protsess järgmine:

  • Kui sa ei ole portaali oma kasutajaga sisse loginud, logi sisse.
  • Võidetud oksjoni leiad menüüst Oksjonid -> Minu võidetud pakkumised.
  • Vastava oksjoni juurest saad valida edasised sammud:
  • Vali sobiv transpordivalik, kui neid oli oksjoni juurde märgitud mitu.
  • Järgnevalt peaksid otsustama, kas maksad võidetud oksjoni eest pangaülekandega või tasud sularahas kohapeal.
  • Pangaülekandega maksmise puhul saad valida makseviiside "Paysera" ja "Manuaalne pangaülekanne" vahel.
  • Paysera süsteem on liidestatud meie portaaliga ning läbi selle sooritatud maksed kajastuvad meie portaalis koheselt.
  • Kui sinu panga linki Paysera süsteemis veel ei ole, võid kasutada varianti "Manuaalne pangaülekanne" ning sooritada makse käsitsi.
  • Vali emb-kumb makseviis ning vajuta nupule "Maksa" ning edasi suunatakse sind juba makset sooritama.
  • Kui valid "Paysera" makse, suunatakse sind peale edukat makset portaali tagasi ning raha kantakse automaatselt oksjonikorraldaja virtuaalkontole.
  • Kui valid "Manuaalne pangaülekanne", jääb tellimus ootele ning peaksid sooritama makse näidatud kontole.
  • NB! Manuaalse pangaülekandega tehtud makseid kontrollitakse üks kord päevas ning laekunud maksed kantakse üle oksjonikorraldaja virtuaalkontole.
  • Kui soovid maksta oksjoni eest sularahaga, vajuta nupule "Maksa sularahas".
  • Sularahamakse puhul läheb oksjonikorraldajale teade, et oksjoni eest soovitakse maksta sularahas.
  • Lõpuks jääb üle vaid oksjonikorraldajaga ühendust võtta ning kokku leppida kuidas toimub kauba üleandmine ja/või transport, kasutades sinu E-posti aadressile laekunud kontakte või mõnd portaalisisest suhtlusvõimalust (chat, kirjakast vm.)
  • NB! Kui valid sularahamakse, peab oksjonikorraldaja saadud makse hiljem sama oksjoni juurest kinnitama - peale kinnitamist muutub oksjon olekusse "Makstud".
  • Jäta sama oksjoni juurest ka oksjonivõitja kohta tagasiside, vajutades nupule "Jäta tagasiside".

Mida pean tegema, kui minu oksjon lõppeb edukalt, s.t oksjonile on tulnud pakkumine?

Protsess on lühidalt järgmine:

  • Võta oksjonivõitjaga ühendust, ning lepi kokku kauba eest tasumine ning kauba üleandmine.
  • Kui oksjonivõitja soovib kasutada pakiautomaati/posti- või kullerteenust, leppige ka see omavahel kokku, võimalike teenusepakkujate nimekiri on siin.
  • Kui oksjonivõitja soovib tasuda kauba eest sularahas, lepi kokku kauba üleandmise aeg ja koht ning kui kaubal on järgi käidud, kinnita saadud sularahamakse vastava oksjonikuulutuse juurest!
  • Jäta sama oksjoni juurest ka oksjonivõitja kohta tagasiside, vajutades nupule "Jäta tagasiside".

Kuidas tasuda oksjonil võidetud eseme eest?

Palun tutvu portaali kasutusjuhendiga, mille leiad siit.

Kuidas tasuda transpordikulu?

Palun tutvu portaali kasutusjuhendiga, mille leiad siit.

Kuidas tasuda portaaliteenuste eest?

Palun tutvu portaali kasutusjuhendiga, mille leiad siit.

Kuidas kanda virtuaalkontole raha?

Palun tutvu portaali kasutusjuhendiga, mille leiad siit.

Kuidas kanda virtuaalkontolt raha oma pangakontole?

Palun tutvu portaali kasutusjuhendiga, mille leiad siit.

Miks ei saa maksta Swedbanki või mõne teise panga pangalingiga, mida peaksin tegema, et siiski makset sooritada?

Eesti pankadest on hetkel esindatud läbi Paysera makseplatvormi SEB, LHV, Coop Pank ja Luminor. Kui omad mõnda neist pankadest, siis kasuta maksmiseks Paysera makseväravat ning vali meelepärase panga pangalink. Peale pangalingi valimist suunatakse sind automaatselt vastavasse panka makset sooritama ning lõpuks tagasi meie portaali.

Swedbanki pangalink ajutiselt puudub, kuna Swedbank on Eestis seadnud Paysera maksevärava kaudu väga ebasõbralikud tingimused, mida meie portaalis pole hetkel mõistlik rakendada.

Tehnilisi takistusi Swedbanki pangalingi aktiveerimiseks ei ole ning kui Swedbank on nõus pakutavaid tingimusi parandama, aktiveerime ka vastava pangalingi!

Pankade (s.h Swedbanki) kliendid, kelle pangalinke meie maksesüsteemis ei ole, saavad siiski kasutada meie portaali teenuseid, valides makseviisiks "Manuaalne pangaülekanne" ning sooritades seejärel näidatud pangakontole tavapärase makse oma internetipangast.

Kuidas kujuneb ning mida näitab kasutaja reiting e. usaldusväärsuse hinnang?

Meie portaalis moodustub kasutaja reiting vaid teiste kasutajate jäetud tagasiside baasil, mis tähendab seda, et püsikliendistaatus või tehingute arv automaatselt kasutaja reitingut ei mõjuta.
Erinevalt mõnest teisest toredast oksjoniportaalist, ei mõjuta kasutajareiting kuidagi ka portaalisiseseid teenustasusid, garanteerimaks seda, et ei pandaks üles oksjoneid portaali teenustasude pealt soodustuste saamiseks.

Täpsem kirjeldus asub portaalikasutusjuhendis, mille leiad siit.

Eripakkumised

Hinnakiri | Kasutustingimused | Tarneinfo | Privaatsus | Küpsised | Kontakt

Turvalisi makseid pakub:

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamiseks peate nõustuma küpsiste kasutamisega. Kui oled küpsised keelanud, ei ole võimalik kasutajaks registreeruda, ega sisse logida.
Lisainfo Nõustun Ei nõustu